Bowie, Venice en buurman Wim - Reisverslag uit Broek op Langedijk, Nederland van Hanny Tibboel-Snaathorst - WaarBenJij.nu Bowie, Venice en buurman Wim - Reisverslag uit Broek op Langedijk, Nederland van Hanny Tibboel-Snaathorst - WaarBenJij.nu

Bowie, Venice en buurman Wim

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Hanny

21 September 2022 | Nederland, Broek op Langedijk

Terwijl Hanny op Texel op zoek gaat naar vogels ga ik in Filmhuis Alkmaar op zoek naar de achtergrond van een 'vreemde vogel'. Ik heb nog een kaartje kunnen bemachtigen voor de documentaire 'Moonrage Daydream' over het leven van David Bowie. Ruim twee uur beelden uit zijn films, live optredens en interviews geven een mooi beeld van iemand die zichzelf steeds opnieuw uit wil vinden. Indrukwekkend en ik ga zeker nog een keer deze docu zien.

Het andere uitje was dinsdag naar Tivoli in Utrecht. Met oud-buurman Wim van de Drosteboulevard praat ik bij tijdens een hapje en een drankje, daarna genieten we van het concert van Venice, close harmony in de stijl van de Eagels en Crosby Stills Nash. Met als toegift het nummer 'You can't always get' een heuse parodie op Mick Jagger. Met de laatste trein ben ik om 01.00 uur terug aan boord om direct in mijn mandje te kruipen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanny

Samen met Jan, mijn lief en aan boord schipper van Piet, ontdekken we nieuwe gebieden op en langs het water. Onze 'Piet' is een SK (Sneeker kotter), hiervoor hebben we een aantal jaar met 'Catharina' een Antaris 825 gevaren. Omdat het leven aan boord ons zo goed bevalt hebben we voor een maatje groter gekozen zodat we in voor- en naseizoen ook comfortabel zijn.

Actief sinds 13 Juli 2021
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 6413

Voorgaande reizen:

19 April 2022 - 31 Oktober 2022

Waar brengt 'Piet' ons dit seizoen naar toe?

05 Juni 2021 - 31 Oktober 2021

Aan boord van 'Piet'

Landen bezocht: